Justifikasi

Thursday, May 28, 2009


MEGA CONSULT & SERVICES telahpun mengendalikan program kursus yang disenaraikan dengan jayanya. Berkat kesungguhan syarikat ini, pencapaiannya sepanjang masa kini amat memberangsangkan sekali.

Harapan pada masa hadapan adalah untuk mendapat peluang yang lebih baik dalam meneroka pasaran baru dan seterusnya meletakkan syarikat setanding dengan syarikat perunding terkenal yang lain. Syarikat juga berhasrat untuk menambahkan lagi kursus-kursus baru selaras dengan keperluan masa kini dan kepesatan ekonomi negara dalam pembangunan teknologi IT. Adalah ,menjadi harapan syarikat untuk menyumbang ke arah pembangunan Negara disamping maju seiring dengan kemajuan Negara. Dalam Bidang Kerja Kontraktor MEGA Consult berwawasan ke arah dikenali sebagai tahap BERWIBAWA.

Akhir kata, Syarikat MEGA Consult & Services mempunyai Wawasan dan Objektif untuk melahirkan generasi Usahawan dan Syarikat-Syarikat Bumiputera yang dinamik dengan memberikan input-input teknologi terkini. Visi dan misi syarikat adalah selaras dengan Wawasan 2020 dan Pembentukan Masyarakat Perdagangan dan Perindustrian Bumiputera ( MPPB ) dan seterusnya menjadi ejen penggerak kepada Pembentukan Industri Kecil dan Sederhana ( IKS ) yang lebih produktif dan cemerlang.

0 catatan:

Post a Comment